تکذیب کودتای نظامی در چین-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

تکذیب کودتای نظامی در چین

خبرنگار خبرگزاری «ریانووستی» چین گزارش داد که اوضاع در پکن،‌ پایتخت چین طبیعی بوده و ساکنان این شهر به طور عادی به فعالیت‌های روزانه خود می‌پردازند.
تاریخ انتشار: ۲۳:۴۱ - ۰۲ مهر ۱۴۰۱ - 2022 September 24
کد خبر: ۱۵۱۹۷۴

به گزارش راهبرد معاصر برخی رسانه‌ها پیشتر خبرهایی درباره وقوع کودتای نظامی در چین و انتقال قدرت به ارتش در مرحله انتقالی خبر داده بودند.

خبرگزاری رویانووستی با تکذیب این خبر اعلام کرد که ساکنان پایتخت چین، در حال گذراندن هفته طلایی خود در تعطیلات رسمی هفت روزه به مناسبت هفتاد و سومین سالگرد تاسیس جمهوری خلق چین هستند که در روز نخست اکتبر خواهد بود.

میدان تیانمن پکن با انواع گل‌ها تزئین گردیده که گل آرایی زیبای این میدان باعث جذب گردشگران زیادی ازسرتاسر جهان می‌شود./فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار